تشخیص کلمه کلیدی با ابزار رایگان
نوشته شده توسط : افتخاری

لیست لغات کلیدی پیشنهادی گوگل هنگام کاوش
همین مراحل را برای این لیست از عبارات ادامه ابزار سئو  میدهید و پیشنهادات مربوط به هر یک از آن‌ها را پیدا می کنید. در غایت شما لیستی بلند از کلمه ها متبوع یوزرها خواهید داشت که طعام مورد نیاز برای نگارش محتوا و انتخاب تگ های h2 در نوشته‌علمی شما خواهند بود.

وبسیما ابزاری کارآمد و معمولی برای دسترسی به‌این پیشنهادات تهیه و تنظیم نموده است که به شما اذن می دهد با وارد کردن عبارت متبوع خویش لیست پیشنهادات مربوط به آن را اخذ کرده و هم زمان لیست پیشنهادات متناسب با هر مورد از این نتیجه ها را نیز اخذ نمائید.

این ابزار قادر است با یک جستجوی بی آلایش تا ۱۰۰ واژه یا این که عبارت مقصود پیرامون آن مضمون‌ کلیدی را در دست شما قرار دهد. برای به کارگیری از این ابزار به کاغذ کلمه ها پیشنهادی گوگل مراجعه نمایید. تصویر ذیل مثال ای از خروجی ابزار شایسته ترین لغات پیشنهادی گوگل میباشد.

ابزار جستجوی کلمه ها کلیدی پیشنهادی گوگل
2- به کار گیری از پیشنهادات گوگل در برگه کاوش
علاوه بر پیشنهادات لحظه ای که هنگام کاوش به شما نمایش داده می شود. کلمه ها دیگری نیز در زیر کاغذ حاصل کاوش در دست شما قرار می گیرد. این پیشنهادات از نگاه املایی و گزاره بندی با عبارت کاوش گردیده به وسیله شما متعدد می‌باشند اما همه مربوط به معنا کلیدی متبوع شما خواهند بود.

تصویر تحت نمایی از پیشنهادات گوگل برای عبارت بوت استرپ چه می‌باشد می باشند که به شما امداد میکند. کلمه ها دارای ربط و موضوعات داغ برای این مضمون‌ کلیدی را شناسایی فرمائید.

کلمه ها پیشنهادی گوگل در انتهای کاغذ نتیجه ها کاوش
3- استعمال از ابزار keyword planner
این ابزار یک کدام از ابزارهای زیرمجموعه google adwords میباشد که برای اکران تبلیغات در حاصل جستجوی گوگل گزینه به کارگیری قرار می گیرد. درین نصیب شما می‌توانید کلمات متبوع خویش را وارد کرده و علاوه بر اخذ تعداد جستجوی ماهانه هر کدام کلمه ها پیشنهادی گوگل مربوط به آن مسئله را نیز اخذ نمائید.

برای شناخت بیشتر با این ابزار توصیه می کنیم مقالهآموزش عمل با ابزار keyword planner را در وبسیما مطالعه نمائید.

صحبت آخرین
هر روز الگوریتم های گوگل قویتر از قبل و با هوش فراتر صفحه ها را چک میکنند. کل سعی گوگل فهم بهتر از محتوای کاغذ و ارایه شایسته ترین حاصل به یوزرها خویش میباشد. در سود نقش محتوا هم چنان در seo ۲۰۱۸ پر رنگ باقی خواهد ماند و تنظیم محتوا مستلزم وقت و علم بیشتری نسبت به قبلی میباشد. محتوای شما می بایست پاسخگوی سوالهای اکثری از یوزرها باشد و هم زمان از حیث موتورهای کاوش با ارزش باشد. هرچقدر دایره لغت ها شما عظیم خیس بوده و به ادبیات یوزرها مجاورت باشد اقبال شما برای کسب رده بیشتر خواهد

بوت استرپ در چه سالی منتشر شد
چرا اسم آن بوت استرپ میباشد
بوت استرپ بوسیله چه شرکتی ایجاد شده‌است
چه ورژن هایی برای بوت استرپ وجود دارااست
پباده سازی ریسپانسیو چه چیزی است
مزایای بوت استرپ چه میباشد
معایب بوت استرپ چه است
چه وبسایت هایی از بوت استرپ استعمال کرده اند
یافتن عبارات پیشنهادی گوگل در خصوص معنا کلیدی
برای آنکه بتواند موضوعات و حاشیه ها گزینه دقت پیرامون معنا کلیدی خویش را پیدا فرمایید بایستی در آغاز بدانید یوزرها عموما چه عباراتی را کاوش میکنند و برای این عمل بهتر میباشد از پیشنهادات گوگل هنگام کاوش به کارگیری فرمایید. این پیشنهادات عملا پرجستجوترین کلمه ها یوزرها در مسئله متبوع شما می‌باشند.

1- استعمال از پیشنهادات گوگل هنگام کاوش
او‌لین گام برای یافتن کلمه ها کلیدی پیشنهادی گوگل جستجوی عبارت متبوع در گوگل میباشد. به محض آنکه استارت به تایپ کردن در نوار کاوش می کنید پیشنهادی به شما اکران داده می گردند. این پیشنهادات عباراتی میباشند که به وسیله یوزرها کاوش گردیده اند و با متن وارداتی بوسیله شما استارت می‌شوند. تصویر ذیل نمایی از این پیشنهادات گوگل میباشد.

 بود.





:: برچسب‌ها: ابزار سئو ,
:: بازدید از این مطلب : 12
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 12 آبان 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: